Wijzingen op RdamOV.nl

Algemene mededelingen betreffende dit forum.
Post Reply
Paul
Lid

Wijzingen op RdamOV.nl

Post by Paul » 20 Sep 2018, 13:35

Vandaag zijn er diverse wijzigingen op de site doorgevoerd, hieronder een korte lijst met deze wijzigingen:

Meer advertenties
Ik woon zelf al ruim 2 jaar niet meer in Rotterdam, en hoewel ik de metro nog graag wil ondersteunen, kost deze site mij ook iedere maand gewoon geld. Om dit iets te compenseren staan er al een aantal jaar op de index een tweetal advertenties. Dit is nu uitgebreid tot diverse andere pagina's op het forum.

phpBB update
Ik liep al enige versies achter met het up to date houden van phpBB, en vanochtend is dan ook de site geüpdatet naar de nieuwste versie. Het kan zijn dat de site er raar uit ziet, dit komt waarschijnlijk door de browser cache. Door in je browser ctrl + F5 te drukken wordt dit vernieuwd. Mocht je nog iets tegenkomen wat niet werkt, kan je dit het beste hier melden.

Kleine aanpassing forum indeling
Met de Hoekse Lijn steeds dichter bijkomend is er nu een nieuw forum voor specifiek de Hoekse Lijn. Het topic uit het Toekomst forum is hierheen verplaatst.
Het spottings/Ervaringen forum heb ik samengevoegd met het Actueel forum. Alle topics zijn verplaatst.

Post Reply